פרחים טריים לכל השנה

זר פרחים מעורר פעמים רבות תחושות על כל הקשת הרגשית. הם מפתיעים, הם משמחים, הם מרגשים. עם זאת, תוך זמן קצר למדי, אנו מוצאים אותם קמלים לאיטם באגרטל בבית והמחווה היפה שקיבלנו שהוסיפה צבע וחיים לבית, לובשת מראה מדכא וזנוח. על-מנת לשמור על מראה חיוני ורענן של הפרחים לאורך זמן, אספנו עבורך מספר טיפים.

בחירת סוגי פרחים

בחנות פרחים ובמשתלות השונות ניתן להשיג טווח רחב מאוד של פרחים כיום. יש לזכור שפרחים הם עונתיים ומחזיקים הכי הרבה זמן מעמד כאשר הם גדלים ונקטפים בעונתם המתאימה ולא בתנאים מלאכותיים. למשל, בעוד שהסתיו והחורף מושלמים לאמנון ותמר, לוע הארי וסלסלי כסף, בימי הקיץ והאביב החמים, שולטות החמניות, הפטוניות והדליות.

חנות פרחים

על מנת לספק לך פרחים טריים לאורך כל השנה, גם חנות פרחים, מגדלי פרחים ומשתלות עושות שימוש במגוון שיטות בכדי לשמור על זרי פרחים טריים ועל מנת שיישארו עמידים לאורך זמן.

אות פרחים בקופסה
משלוחי פרחים

שירות משלוחי פרחים מהיר מבטיח שפרחים שנקטפו עוד היום יגיעו מיד אל הלקוח. במידה והלקוח איננו בבית, יושאר הזר ארוז היטב בתוך שקית עם מים על מנת לשמור על טריות וחיות הפרחים.

חדרי קירור תעשייתי

אכן, מוטב לקנות פרחים עונתיים. עם זאת, העסקים השונים לממכר פרחים מציעים סוגים רבים של פרחים בכל עונות השנה. כמו כן, ישנן תקופות חלשות יותר בהם יש פחות קניית פרחים (כמו למשל אחרי חגי תשרי, כאשר אין שום מועד מיוחד עד לחנוכה).

במקרה כזה זקוק העסק שלכם לסוג מקרר תעשייתי בגדלים שונים ופונקציות שונות, כך שיתאים בדיוק לעסק שלך ויענה על צורך הלקוחות שלך. אנו נתקלים בחדרי קירור בשילוב מקרר תעשייתי מסחרי ביום-יום בעיקר בתעשייה המזון, אך בכל חנות פרחים המכבדת את עצמה, ישנו חדר קירור שמאריך משמעותית את חיי הפרחים ומבטיח לך זר טרי.

שמירה על פרחים

לשימור מצב זר הפרחים שלך, מומלץ להקפיד על כמה כללים.

• ראשית, יש לנקות את האגרטל היטב במים ובסבון. כלי מאובק או מלוכלך יקצר את חיי הפרחים. מומלץ גם להשתמש בכלי זכוכית שצובר פחות חיידקים.
• מעט סוכר יזין את הפרחים ויחזיק אותם חיים לאורך זמן. כפית סוכר במי האגרטל או אפילו מעט משקה מוגז יעשו את העבודה. כמה טיפות אקונומיקה יגנו על הפרחים מחיידקים.
• לא רבים יודעים זאת, אך קמילת פרחים היא מדבקת. פרח נבול מפריש גז אתילן. זהו הגז שגם פירות מפרישים על מנת להבשיל. על מנת שהפרחים הנבולים לא יבשילו לנו את הזר כולו, חשוב להרחיק אותם מהזר.
• יש לוודא שהמים באגרטל אינם קרים מדי. מוטב להשתמש במי ברז פושרים.

נופר פרחים מספקת מגוון זרים באיכות הגבוהה ביותר

החנות מבצעת משלוחי פרחים בעיצובים ייחודיים ובמחירים מפתיעים לכל אזור המרכז. שוזרים מקצועיים יעצבו עבורך זרי פרחים לכל אירוע. מזרי ראש וזרים לכלה, ועד למארזים יוקרתיים לימי הולדת ולחגים, יש לנו משהו מיוחד לכל מטרה.

מידע מקצועי נוסף:

החשבון שלי

התחברות שם משתמש או כתובת אימייל * סיסמה * זכור אותי התחברות איפוס סיסמה הרשמה כתובת אימייל * סיסמה * הרשמה

איך לשמור על זר כלה?

בית/בלוג/פרחים טריים לכל השנה איך לשמור על זר כלה? כלה צריכה זר כי הוא מאפשר לה להיראות מיוחדת, יפה וטבעית ביום הכי חשוב בחייה. הזר משתלב נהדר בשמלה והוא מתאים לכלות בכל הגילאים. מעבר לכך, כל כלה חייבת זר כי אפשר לשלב אותו גם בגן אירועים פתוח וגם באולמות סגורים. הזר מושך המון תשומת לב [...]

שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל

בית/בלוג/פרחים טריים לכל השנה שולחים לאמא פרחים? הנה 3 ברכות שהיא ודאי תשמח לקבל יום ההולדת של אמא מתקרב, ואתם מבקשים להפתיע אותה עם זר פרחים מהודר. בחרתם את סוג הזר, את צבע הפרחים ואת מועד המשלוח, וכעת אתם מעוניינים לצרף מספר מילים מרגשות. כך תעשו זאת נכון. יום ההולדת של אמא היקרה הוא לא [...]

דילוג לתוכן